2005年3月2日 星期三

雪嶽山,首爾 Day 2

起程住鳯凰城滑雪塲,見到個寫住 plaza land 0既theme park,我估可能係江原神奇冒險樂園,睇落好細,有過山車,海盜船等.

今次係我第一次滑雪,教練只係教我地點著裝備,咩A字停.練左一陣,Holly和我乘吊車上初級滑雪道.當我第一次滑下,估唔到咁斜咁快,又唔識停喎,快到撞歪0左個欄,右腳的雪橇都飛脫.雖然撞到膝頭瘀哂,好刺激啊!好彩Holly幫我保管住部相機.如果部相機同我一齊咁跌法,實散.係0的咁凍0既地方,相機唔用,就要放返好.冷親部機就好易壞架啦.另外我地又乘纜車往較高的住置,那些滑雪道好斜架.仲可以玩狗拉車,雪兜等.

沒有留言:

張貼留言