2005年7月9日 星期六

西歐遊day 9

0825-1240搭火車去瑞士琉森Luzern.瑞士比香港慢六小時.瑞士沒有自己的語言,用英語,法文或德文.火車站Locker(CHF6瑞士法郎).

琉森湖小花橋被燒過,裡面八乘的畫被毁
琉森市有新舊哥德式的建築.商店好得意.呢間眼鏡店出面0既公仔幾搞鬼.

卡通城牆
垂死獅子

琉森湖餵過天鵝後,我地搭火車去 Interlaken West. 我地 book0既Korea hostel.老細係唔識韓文的德國人.由於多韓國人黎玩,所以叫Korean Hostel.老細用了十分鐘左右送我地到 hostel.雖然間屋比較烏租,有蒼蠅,飛蛾,不過我覺得85歐元好抵住.有一廳兩房,電視,電腦免費上網,焗爐,電爐,微波爐等.設備齊全,我地可以者餐好0既







沒有留言:

張貼留言