2013年10月20日 星期日

布吉 happy birthday trip day 3

早上會合其他遊皇帝島(Racha / Raya Island )加coral Island0既人
行去碼頭前,可以買方包 20B 餵魚同租蛙鞋 100B,仲有暈浪丸派
到碼頭坐Raya Princess快艇先去

Coral Island 0的團友玩海底漫步,有人玩滑翔傘,見有人學潛水

離開coral Island去浮潛

我地用個樽入住麵包,超多魚!我仲見到好大條雞泡魚添







跟住去到皇帝島,好趕咁食個午餐
浪好大

呢度可以租板滑浪,不過係島0既時間有限,

回酒店食我0既生日飯.餐廰無乜人,我地好似包塲咁
上菜好快. 頭盤係送0既—三文魚pastry.我地叫咗coconut chicken soup, Phad thai, 吞拿魚卷等,我鍾意芝士焗蘋果
返到房,酒店預備咗個蛋糕仔比我







沒有留言:

張貼留言