2014年3月27日 星期四

菲律賓 Donsol Day 3

終於到主菜--睇鯨鯊
又係包船.船上有成四個工作人員,客得我地兩個.規定每隻船最多六個客.八點幾到dive shop.海面有浪,多雲有雨,咗兩個幾鐘,都係無發現.本來船只行三小時,船家見無發現,加多一個鐘比我地,但最後都係食白果.今日出咗九隻船,其中四隻見到一條鯨鯊.帶著失望0既心情返resort,希望聽日見到啦!




Hea 行沙灘
因為影張相,男友被船主鬧. 















行咗去另一間resort 晚飯.對著沙灘螢火旁,兩張餐訂已有人預訂.
抬頭就係一片星空








晚飯後,我地去咗揾下午鬧男友個船主,請佢飲野賠罪.佢係英國人,係酒吧老細兼潛水教練,佢係pub 旁起緊間dive shop.佢話二月有0的人等好多日都等唔到鯨鯊.三月就日日都有.祝我地明天好運.另外佢推介附近Baracuda restaurant 0既海鮮,攞獎0個喎
呢個trip雖然我地好多時間係戶外, 無乜蚊喎,唔錯!







沒有留言:

張貼留言