2014年3月28日 星期五

菲律賓 Donsol Day 4

八點幾再次跟尋日帶我地個職員出發睇鯨鯊,見咁多雲,我都唔抱太大期望. 剛開船,見職員祈禱,我同男朋友都祈禱。今日好快揾到條鯨鯊,職員叫我準備,本來由船左邊落水,後來又改到右邊,動作慢0的都搞唔掂。職員同我跳落水,拖住我好快咁游,距離我三米左右,由於能見度低,我見到條鯨鯊尾。同尋日一樣,今日全日都係一條。不過我都總算見到。之後落好大雨,係船上有0的涷.十點幾我地叫船家返dive shop.

返resort 房間睇電影blackfish關於美國SeaWorld同 Sealand等海洋主題樂園點對待殺人鯨同訓練員.另外仲睇咗套關於台灣捕鯊0既片.
對住沙灘坐坐,餐廳職員送上免費菠蘿串










6.30p由resort 出發去個碼頭仔. 坐船遊紅樹林睇螢火蟲,好靚啊!

呢度全年有得睇螢火蟲
我地邊睇,導賞員一邊講解
有時螢火蟲會飛到我地身上,逗留好幾份鐘
係碼頭隔離間餐廳May Kamayan Restaurant p400
蟹,蝦,棷子甜品,香蕉,炸雞,飯同麵
菲律賓人係用湯匙

枝棍係比外國人拆蟹用


沒有留言:

張貼留言