2014年6月26日 星期四

希臘Day 4 Mykonos 風車

呢個位有一個風車,仲望到下面四個風車

有對香港人建議我地係度影,下面四個風車人好多

Windmills of Kato Mili 果然好多人

行落去我地係間意大利餐廳晚飯。 再行出0的沿海就係小威尼斯。 教堂內

揾到酒店影影個夜境



2 則留言:

  1. 你好,正計劃到此旅行,請問可否SEND行程給我嗎?
    你們大概洗費連機票用左幾錢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. hi Ling
      我同未婚夫整個旅程用咗三萬(當中機票$ 15845)
      trip plan 我用open office 打, 可以 send 給你的
      =)

      刪除