2014年6月27日 星期五

希臘 Day 5 Naxos納克索斯

隻船會去到 Santorini.,上船唔少亞洲人 我地係 Naxos 落船。到碼頭,落船0既亞洲人唔多。Studios Panos
http://www.studiospanos.com/
 老闆已係碼頭等我地,好熱情,感覺好warm.一落船已喜歡 Naxos. 有blog 主話佢十幾日希臘之旅,最難忘0既就係Naxos.
Naxos 景點 Temple of Apollo 阿波羅神殿
Studios 老闆車我地去住所前。我係碼頭附近travel agent,攞埋同買埋之後0既船飛,今次換Blue Star 船飛又唔使手續費喎。Studios 老細車我地時,話唔記得攞房瑣匙,話自己無記性...佢都幾可愛.一入間房,我地好鍾意. Eu$35一晚. 厨房有齊餐具,煮食用具,露台有晒衫繩,有夾萬,好住家feel. wifi 收得好好! 有人拍門,原來我地漏低咗部幾千蚊0既相機係出面.住所隔離有間開到半夜十二點0既超市.行三分鐘就到 St George Beach. 

呢度 Eu $6 租2張沙灘椅同傘,比 Mykonos Super Paradise 平好多我地行沙灘睇日落

 行返市中心醫肚. Oasis 餐廳 係2012 Trip Advisor Winner, 有人排隊. 我地去2013 Winner Restaurant "Meltemi" 
我叫咗個兒童餐,男友叫個dinner set, 好好味! 呢餐食得好開心,侍應好搞笑. 後來我發現Naxos 0既人都好風趣, 行行下街有人會同你講笑.  Naxos環境好悠閒, 物價較平,

Studios Panos 老闆娘建議我地去碼頭旁餐廳食野.二人海鮮餐都係Eu$19

行街街,呢度0的 shop幾有特色,有唔少係自家製.有時見到鞋匠造鞋.

靚靚地圖由於太夜,我地唔敢行城堡


沒有留言:

張貼留言