2014年6月28日 星期六

希臘Day 6 Naxos 電單車遊

我地係Mike's cars and Bikes租50cc 線羊仔 Eu$17. 入咗 Eu 7油,楂咗約80km, 用剩超過1/3. 本來我地諗住去 Apollonas(租車職員話離市中心110km)同Aperanthos. 但好大風,楂車有0的凍,又遠。結果行程如下:
離開市中心,北上沿著海邊,經過0既教堂
右邊係Melanes village,鎮有個城堡
Naxos 有好多大理石。 Flerio鎮0既 Kouros大理石像(公元前七世紀) 
行一段山路,有另一個石像去Halki village 途中經過0既教堂返去市中心方向,到達 Agios Georgios Bay 水上活動中心。睇0的高手玩滑浪風帆好精彩!係Agios Prokopis沙灘附近餐廳食野,老板娘雖然唔識英文,好熱情攬住我地影相 沙灘風大到我地唔敢開beach tent,凍到唔敢游Plaka beach 亦係推介沙灘之一,不過我地無去啦


返市中心途經0既教堂





--> Day 6 Apollos Temple及城堡












沒有留言:

張貼留言