2014年7月2日 星期三

希臘 Day 10 伊亞Oia

楂綿羊仔去Oia 途中好大風,連頭cool都走埋位。到達 Oia,有對情侶問我地邊度係最佳睇日落位置。我見地圖有寫,不過我地無理,自己隨意行。
廣塲難得一張避開咗人群0既相



號稱全世界最美0既日落影咗成日相又凍又累. 係Alkyona Sunset Restaurant 醫肚 http://alkyonasunset.com/oiasantorini/
係餐廳洗手間,見到鏡裡0既自己,頭吹到極亂。 終於有雞湯飲,有香草同雞絲,好暖胃! Eu$12.9 飯,青口超多,極肥美!仲有個海鮮意粉。

原來我地架車泊咗係巴士站0既位置。有對香港人母女,等緊去Fira0既巴士,佢話巴士都好密。不過我見巴士有時都好迫。塞咗陣車,攬住男友,望住星空,騎住電單車回去。

影相真係好辛苦,影好耐時間,影好多張,仲要係自拍。我又不擅化粧,唔識set 頭。唔知大家有冇發覺,我大細眼呢?Day 2 假眼睫毛係男友黏. Oia 左眼我黏,右眼男友黏,右眼大過左, haha!男友最辛苦, 做司機,攝影師,照顧又疴又嘔又喊0既我.影咗咁多靚相, 好開心!









沒有留言:

張貼留言