2015年3月25日 星期三

中,東歐遊 Day 10 遊CK 小鎮

今朝早餐由做護士0既老闆娘煮,兩公婆打理間民宿唔錯丫.我覺得我唔係做生意0既人.但若果真係做生意的話,我會想搞民宿.
PENSION SVET 只收現金(歐羅同捷克克朗). 民宿0既歐羅匯率比餐廳高.
我隨意地行經過教堂同購物街
係1790創辦0既品牌 KOH-I-NOOR ,買咗铅筆做手信CK 物價比布拉格低,作為捷克之旅最後一站,手信都係度買
呢度好多得意塗鴉望入去應該係年輕人0既藝術工塲吧
電單車博物館入塲費 EUR 1. 除咗展示電單車,古董,仲有畫廊
空中走廊
 www.castle.ckrumlov.cz 城堡0的熊冬眠吧,見唔到佢地
我地買咗飛,上城堡高塔,係唔知情情況下走咗博物館. 入面幾多野睇.

 0係博物館內迷路,又順邊參觀埋.問賣票職員點樣入城堡高塔,佢不禮貌地回答後.我地行上塔頂,俯瞰鎮0既景色. 
係捷克KH, CK , Telc 物價較平.prague 中間女  ,KV 最貴.去厠所由CZK 5-10.


Photo Album




沒有留言:

張貼留言