2015年3月27日 星期五

中,東歐遊Day 12 遊維也納市

6度有雨,好凍.由酒店行去霍夫堡Hofburg( Imperial Palace)15分鐘好多馬車.途經
希臘大碌柱建築0既parliment 國會大廈
唔知係咪有政要到,黎咗好多警察
經過瑪麗亞.泰瑞莎女皇像,下面0既雕像有莫札特同海頓有人賣花同推銷歌劇飛.
霍夫堡Hofburg( Imperial Palace)
被惡搞咗做小丑

去咗Museums Quartier附近間Cafe 避雨.維也納係歐洲咖啡發源地.我地兩個都係點latte,我杯好淡.cafe 內好多人煲煙.厠所,男人的話,有兩個價,小便 EUR 0.2.開大EUR 0.5 . 行約15分鐘到感恩教堂Votivkirche建於1879.揾奧地利菜食.唔似捷克咁寫明 'traditional Czech food”.我地揾咗陣,0的字睇唔明,應該係奧地利菜吧.睇書話奧地利炸豬扒好食.我點個fried pork EUR16.9,
原來係煎豬肉,配魚子,薯蓉,好好味炸驢魚魚柳加湯,抵食 EUR 9.9 .湯內粉團有D 似粽,唔錯! 熱茶加 Rum 酒好好味! 期間我望到有枱年長過我0既男女,又攬又鍚.今朝係酒店食早餐時,隔離枱都係咁.歐洲人真恩愛!侍應收野時,問我呢餐點,我話好好味! 佢報以笑容.天氣咁凍,我地係餐廳hea 咗好耐,hea 到走剩我地一枱.
行去Central Cafe(隔離有個靚mall),附近郵局寄postcard .經過 St Stephen Cathedral.
經過

三位一體紀念柱

得意塗鴉,令我諗起元朗0既塗鴉牆行到去百水公寓 Hunder Swasserhaus記得睇電視介紹過呢棟奇怪建築,由邊個角度睇,柱都係揹揹斜斜.呢度係私人住所,內部唔對外開放
返酒店攞行李,搭地鐵去Lanstrabe站. 男友想食亞洲菜.行到間 Restaurant Marco Polo,見個名,以為係意大利菜. 全部都係亞洲菜,仲有迴轉壽司。因為要等凌晨機,見呢度靜靜地。餐牌內點心相都幾醜。我個日式便當幾難食下。男友叫個菜炒雞都ok,較濃味。呢餐EUR 23.7.
City Airport Train(CAT) EUR 12,半小時一班,16分鐘到機塲。

































Photo Album 

沒有留言:

張貼留言