2015年3月28日 星期六

中東歐遊 Day 13 速遊莫斯科

早上四點幾到莫斯科SVO機塲,乘客鼓掌。出境時,聽唔明個女職員講乜。我講:"English?”。佢答佢已經用緊英文。跟住就盤我0既口吻,叫我攞張機票出黎,問我出境做乜同住邊。我本特區戶照五月到期,成功出境。後來問朋友,護照六個月有效係旅行社吹出黎.
機塲試晒咁多部有銀聯標誌櫃員機都提唔到款。用EPS買咗半小時一班機塲快線aeroexpress
RUB 900來回。車程35分鐘.aeroexpress 坐得舒服,wifi,有人推車賣食品,野飲.7.30am出到市區,-1,2度吧,好大風,超凍.附近無乜英文指示.男友急尿,但無盧布比厠所費.行出火車站,我地見到個換錢標誌,不過未開門.清潔女工手用勢話我地知八點開門.隔離見0的人睹緊波.有人係厠所出黎,男友衝咗入去.我等男友時,有個男友禮貌地,指我出去換錢個度.男友出黎,個保安兇神惡刹趕我地.搞掂篤尿,我地去揾櫃員機.之前有網文話係莫斯科機塲找換店換錢,匯率已經差,仲收20美元手續費.係火車站,終於成功提款.
去地鐵站買飛,雖然言語不通,賣飛個嬸嬸好友善.我指住St Basil Cathedral 張相,嬸嬸係我網上print矇到睇唔到字0既地鐵地圖,mark 低我地身處同將要去0既地鐵站.想揾張地鐵站圖都冇.單程票RUB50,唔限站數. 搭綠色線,三個站就到紅塲Red Square.地鐵好舊.

莫斯科大劇院The State Academic Bolshoi Theater of Russia
St Basil Cathedr聖瓦西里大教堂
國立歷史博物館 National History Muesum


雖然天氣晴朗,但實在太凍,男友頂唔順,莫斯科速遊大概兩小時,10.30amaeroexpress 返機塲.期間望出車廂,地上有雪.我曾經諗過去週末跳蚤市場.不過0的站實在太難睇,真係搞唔掂0的俄文,男友又對俄羅斯無乜興趣. 我手上只有一份馬蜂窩 http://www.mafengwo.cn/ 資料.係莫斯科無旅遊資料攞.感覺當地人唔會點幫你,又少英文,感覺不安.
係機塲hea,等晚上七點幾機.係餐廳坐咗好耐.男友買野時,職員講俄文,溝通唔到.幸好有個同我地差唔多年紀,會英文同普通話0既俄羅斯男人幫忙翻譯.串燒同蕃茄湯好飲,沙律好苦.


29/3/2015 Day 14 早上未到十點返到香港。呢兩晚都係機上瞓,好累。好掛住阿媽煮0既野.好想食湯粉麵同菜
大過塊面0既温泉餅超甜,包裝好簡單,我估本身應該好脆吧.
手信係捷克買0既,有極香0既士多啤梨果茶,温泉杯,铅筆同bath oil
參考書捷克睇得最多係JTB 同紅色0個本.維也納睇" So Easy 開始到維也納看莫札特",仲有薩爾斯堡0既資料添

覺得捷克維也納人都好禮讓. 連楂大貨櫃車0既都會停低讓我地過馬路.有次維也納停咗一大堆人,就因為等我男友影相


連續兩晚0既凌晨機,我Jetlag 咗個幾星期. 雖然影係CK 影pre wedding幾辛苦, 但影咗好多靚相. 玩兩星期,二人使費兩萬六左右,好抵玩! 















沒有留言:

張貼留言