2015年3月18日 星期三

中,東歐遊 Day 3 布拉格婚攝

雖然門票包黃金巷呢個景點,不過之前入過0的景點無乜睇頭, 加上黃金巷有0的巷真係超窄,著住套婚紗好難入去.

捷克傳統小食,又甜又脆,好味!
由較高處欣賞"百塔之城"
開始凍,全程嬲住件披

行返去尋日餵天鵝0既地方
 趁天仲光,趕去John Lenon Wall連儂牆(位於
harantova
,
 

影相時,有人係牆上畫畫,下次黎又唔同樣.其實呢度好多人.佢地好好,比咁多位我地影相

鮮艷0既顏色,彩色背景配白色婚紗,影出黎效果好好哩!

相機影到無晒電. 有位早前係聖維特教堂遇見0既倫敦人講笑話我跟住. 用佢部相機幫我地影,然後email返比我地

Charles bridge 查理大橋,有個男人要求同我 合照.影完後,佢話會send 比佢媽媽,話比阿媽知佢係布拉格結咗婚,阿媽一定好開心!好搞笑.

Town Hall and Astronomical Clock


Photo album

沒有留言:

張貼留言