2005年3月4日 星期五

雪嶽山,首爾 Day 4 Lotte World

乘地鐵到蠶室站Jamsil 去Lotte World.車廂內有電視,電子屏幕.行車時,係車廂內覺得唔係咁穏.

座位上面有架擺放東西

有兩排位預留讓座比老人,傷殘人士和孕婦
Lotte World夜塲1700-2300任玩套票W26,000 雖然我無追天國的階梯,不過我都知道下呢個溜冰塲,壁畫,迴旋木馬





Lotte World 有個色費的民俗博物館,出口於商場.因此之前職員會幫你於手上印一個水印.當你遊畢博物館,再進入樂天世界時,職員會用紫外光燈,照照你的手,有水印表示你已購票入場.


1400 & 1930 室內有 花車巡遊,有好多可愛卡通公仔,dancers,有人踏高橋等.2130室內有 Laser show.


聽朋友對樂天世界的comment都唔係咁好.我覺得唔係喎.裡面好多野玩.夜景好靚,的公仔仲好得意.我地五地幾入塲,玩機動遊戲時都唔使點排隊.值得推介0既係室外的西班海盜船過山車,可惜跳樓機無開.我地仲玩0左好多野,鬼屋,室內海盜船,洗衣機,monotrail(同熱氣球一樣,會係室內繞場一周,有時monotrail會駛出戶外的),激流等

誠俊哥問靜書:”愛情係咩?”然後答:”愛情係會返黎.”跟住就擲左呢個回力鏢出去.我都買左個呀.


沒有留言:

張貼留言