2015年3月21日 星期六

中,東歐遊 Day 6 夜遊布拉格

Lenka 車我地返布拉格
帶我地去劇院附近0既Design Market Lenka推介呢度買獨特0既手信. 因為都係自家設計. 衫褲鞋襪,小首飾,手袋,熟食都有. 

Lenka訂咗枱, 帶我地去素食餐廳 Maitrea Vegetarian restaurant  www.restaurace-maitrea.cz
地方小,最好先訂枱
韓國kimchi,中式,希臘素菜都有Lenka 好欣賞我地中國人share食物.佢曾建議ex好似我地咁食. 但ex 拒絕. 始終西方人習慣各自吃自己份食物
Lenka 應我地要求.車我地去睇跳舞大樓Dancing Building

查理大橋0既橋榙












唔少人推介玩布拉格時去Karlstejn Castle http://www.hradkarlstejn.cz/en/ . Lenka 話如果我地有時間本來佢想車我地去. 如果自己去, 可以 由SMICHOV 火車站, 向 BEROUN 方向,車程45分鐘. 再由 Karlstein 火車站行30分鐘,途經村莊到城堡. 我只係睇過一個blog 主,話去過德國0既城堡,覺得 Karlstejn城堡貴,唔值得去. 

參考網址
Photo Album

沒有留言:

張貼留言