2015年12月11日 星期五

關島Day 6 Ritdian Beach星砂沙灘


 Ritdian Beach係屋企人要求encore0既景點. 駕車去到最北面就到呢個相對人少0既沙灘. 水較淺,適合浮潛,太淺水,又多珊瑚,唔係咁好游.記得帶浮潛用品,同著浮潛用0既鞋,我屋企人無聽我講,刮到腳損晒. 0個度有一個流動洗手間,可以換衫,沖身0既地方係無0既.

水清沙幼
魚唔多
蝴蝶魚
可惜當日天氣唔好,刮起大浪,落大雨,職員通知我地離開


過Bayview hotel 隔離間Oceanview Hotel食查莫洛菜Chamoru Tei .長空旅遊書話唔係好多餐廳食到呢味傳統菜
叫咗隻椰子蟹,最大size usd150,無乜肉食,0的汁係精華.
侍應話蟹膏good for man.膏都唔係多.
呢餐貴夾唔飽.
嗌椰子酒,無椰子酒

食完比錢,問我地飲咩,我話唔要。佢話送0既。送我都唔要,又唔係送甜品。


沒有留言:

張貼留言