2016年2月10日 星期三

金門day 1 大年初三出發

一行七人,出發前大家分別係網上搶來回深圳廈門0既火車飛,係香港紅磡火車站買($60手續費), 係深圳agent (CNY 5手續費). 原來係深圳火車站,係買唔到火車飛.
由深圳坐大;約四小時火車去廈門. 由廈門火車站坐20分鐘左右的士(CNY50)到五通碼頭.坐巴士的話約40分鐘.半小時船程到金門 CNY 155. 出發前曾致電船公司諗住訂定船飛,不過無人聽,亦都無需要. 每半小时就有船.
到逹金門水頭碼頭,係碼頭對面商店買電話咭. 可惜沒有通話咭, 只有上網的. 兩個計劃露營0既團友,搭巴士. 我地五人搭的士去民宿. 不過覺得比的士司機呃, 佢地唔識路咁(都唔知係咪扮野), 又唔肯幫我地打比民宿老闆娘. 兩部的士,每部差不多收了TWD 500.
的士佬停咗係北山呢個位問路, 但我地住南山囉 
建築幾靚!
我地入住湖畔江南古厝民宿 http://vicoo.myweb.hinet.net/shome.htm. 民宿門牌寫著"水瀨之家",完全無"湖江南古厝民宿". 老公出發前被網上相片吸引, 所以揀咗呢間民宿,確實內外都靚! 不過無車的話,出入唔方便 呢頭治安好好, 民宿中門大開,房亦無瑣. 但找不到老闆娘賴美秀 .當日民宿wifi亦壞咗,好唔方便 後來有位住客幫忙致電. 找到老闆娘, 佢嘗幫我地訂綿羊仔自駕遊,不過無車. 天氣預報會落雨. 老闆娘建議我地明天團. 民宿附近無野食, 我地去附近巴士站,搭巴士TWD12 落返最旺0既金城镇晚飯.
  
朋友因沒有預約,未能成功露營,佢地入住金城車站附近0INN 99精品旅館.
晚飯後, 係金城車站附近街道逛逛. 朋友買咗貢糖一條根膏藥等手信北鎮廟都係金碧輝煌

跟住call民宿老賴老闆開車黎金城車站對面0既7-11便利店接我地. 便利店隔離係郵局. 亦有櫃員機.

Day 1 photo


沒有留言:

張貼留言